1/05/2016

12 najchętniej czytanych postów z ostatnich 12 miesięcy, czyli podsumowanie 2015 roku

     Rok 2015 dobiegł końca, czas na małe podsumowanie. W życiu prywatnym właściwie same dobre rzeczy: doczekałam się w końcu zielonej karty, spędziłam cudowne wakacje w Polsce, w szkole same "A", a do tego udało mi się odwiedzić kilka interesujących miejsc: w lutym  pobliską Galenę, w czerwcu zahaczyłam o Majorkę, a w ostatnich dniach, rzutem na taśmę, moją ukochaną Florydę, o której wkrótce będę znów pisać.

    A jak miniony rok wyglądał na blogu? Oto 12 najchętniej czytanych przez Was tekstów:

kategoria: CHICAGO



kategoria: USA

* Co może zaskoczyć Cię po przylocie do USA? - ten tekst był najchętniej czytanym przez Was postem :)
* Plażing, smażing, parawaning, czyli o różnicach między polską a amerykańską plażą. Artykuł chyba Wam się spodobał, bo zajął trzecie miejsce pod względem liczby wyświetleń :)


kategoria: EMIGRACJA

* Co powiedziałabym samej sobie przed emigracją do USA? - TOP 2 zeszłorocznych tekstów!



kategoria: RÓŻNOŚCI

* Polska wciąż taka piękna - najbardziej emocjonalny dla mnie tekst, czyli podsumowanie wakacji w Polsce
* Czy Polonia powinna głosować w polskich wyborach? - chętnie czytaliście, chętnie komentowaliście i chętnie cytowaliście :) Dziękuję :)



Dziękuję Wam za wszystkie wyświetlenia, komentarze i udostępnienia, a także za ciepłe emaile i aktywność na profilach społecznościowych Pamiętnika Emigrantki. Mam nadzieję, że nie zabraknie Was także w tym roku :) Do przeczytania!


13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię czytać Twój blog, bo można się wiele ciekawych rzeczy dowiedzieć. Piszesz interesująco i z przyjemnością zabieram się do lektury. Ja na kolejny rok zostaję:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziemy się dobrze razem bawić :)

      Usuń
  2. Życzę, by rok 2016 był pełen kolejnych ciekawych wpisów, oraz wiedzy jaką przekażesz pozostałym :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! Jak najwięcej motywujących inspiracji :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię Twoje posty;-) lubię czytać o U.S.A ;-) i o Twoich podróżach ;-) bo też je uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że w tym roku będzie dużo podrózy do opisania :)

      Usuń
  4. Od samego czytania chce się "wsiąść do pociągu byle jakiego" i... po prostu podróżować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzięki Tobie obejrzałam filmy z Chickago w tle :P Jeszcze nie było mi dane tam zawitać (byłam tylko pod Chickago) i w sumie to nawet nie wiem, czy jeszcze się wybiorę, więc dobrze zobaczyć to miasto czy to na filmach czy zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że filmy spełniły Twoje oczekiwania ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam Twoje posty i cieszę się, że dzięki temu zestawieniu dotarłam do czterech notek, które wcześniej ominęłam :) Gratulacje z racji otrzymania zielonej karty! :)
    Oczywiście, że będziemy razem z Tobą w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i super blog. Na pewno będę zaglądała tutaj częściej. Zaczynam obserwować :) Buźka :)
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pamiętnik Emigrantki , Blogger