1/04/2017

12 Top Postów z 2016 roku

     Kolejny rok za nami, więc zgodnie z tradycją czas na małe podsumowanie ostatnich 12 miesięcy.

     Muszę przyznać, że rok 2016 zaczął się dla mnie wyjątkowo obiecująco- nie zawsze przecież spędza się pierwszy dzień stycznia na florydzkiej plaży :) Po tłustym początku przyszedł czas na kilka miesięcy wyjątkowo chudych i ciężkich, ale mniej więcej od początku lipca wszystko znów zaczęło się układać, a już ostatnie miesiące układają się tak, że lepiej nie mogłabym sobie zażyczyć. I od razu odpukuję w niemalowane drewno!

     Tak sobie teraz myślę, że dobra passa zaczęła się u mnie chyba od lipcowego koncertu Guns'n'Roses, który był spełnieniem moich marzeń i który bardzo przeżywałam, także na blogu. Wkrótce potem przyszła propozycja wywiadu dla lokalnego radia, która w moim blogowym życiu była jedną z sympatyczniejszych rzeczy w ostatnim roku. Ten także wywiad zapoczątkował także moją współpracę z Radiem Deon- już od stycznia, w każdy czwartkowy poranek, będziecie mogli posłuchać moich chicagowskich felietonów "Chicago na Skróty" na fali 1080AM. Skoro przeszliśmy już do życia blogowego to wspomnieć też muszę o moim największym ostatnio projekcie: youtubowym kanale Chicagowianka, na który oczywiście serdecznie zapraszam! Na razie jeszcze krucho u mnie z systematycznością, ale mam nadzieję, ze jak tylko wprawię się w technologię, to będzie lepiej.



     Czego życzyłabym sobie na najbliższe miesiące? Poza zdrowiem i pieniędzmi, bo to wiadomo, to przede wszystkim jak najwięcej podróży! Latem wybieram się do Polski, więc byłoby super, gdyby wyjazd był przynajmniej tak udany jak te ostatnie. No i szkoła- jak dobrze pójdzie, w grudniu w końcu powinnam dostać mój dyplom! A poza tym- wpadajcie na bloga, youtuba, Instagrama i słuchajcie moich radiowych audycji :)

Instagramowe Top9

     No i w końcu: 12 najchętniej przez Was czytanych postów z ubiegłego roku!

kategoria: PODRÓŻE - niezmiennie moja ulubiona kategoria! Pomimo że miniony rok nie był najgorszy jeśli chodzi o wyjazdy, to wciąż czuję niedosyt. Styczniowa Floryda, majowa Polska, sierpniowe Waszyngton-Filadelfia-Atlantic City i grudniowa Galena to zdecydowanie za mało!


kategoria: POLITYKA - w tym roku chyba po raz pierwszy na blogu pojawiło się tak wiele postów związanych z polityką. I w dodatku wszystkie były przez Was chętnie czytane i komentowane! To jak, chcecie więcej takich tematów w nadchodzącym roku?

kategoria: EMIGRACJA


kategoria: ŻYCIE W USA - o ile ja najbardziej lubię pisać o podróżach, o tyle Wy chyba najbardziej lubicie czytać o życiu w USA. Oto Wasze top 3 z tej kategorii:

kategoria: RÓŻNOŚCI



Dziękuję Wam za ostatnie dwanaście miesięcy, za wszystkie wejścia, komentarze i udostępnienia. Powtórzę raz jeszcze to, co już dobrze wiecie- fajnie mieć świadomość, że nie pisze się tylko dla siebie :) Do zobaczenia wkrótce!




   

6 komentarzy:

  1. Życzymy Ci wszystkiego dobrego w nowym roku i oby tak dalej!!;););)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to życzę spełnienia tych wszystkich marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wszystko przeczytałam :) Życzę Ci jeszcze lepszej passy w Nowym Roku w takim razie i dalszego rozwoju bloga! Go Girl! PS. U mnie też "życie w Stanach" to najbardziej poczytna kategoria (no może prócz ślubu i wesela).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasia :) U Ciebie to akurat trudno żeby cokolwiek przebiło tak piękny ślub! To wydarzynie przyćmiło wszystko inne :) Zobaczymy, czemu rok 2017 da szansę :)

      Usuń

Copyright © 2016 Pamiętnik Emigrantki , Blogger