8/24/2013

Floryda za pasem!

Jak pisałam już w styczniu, nasze tegoroczne wakacje planujemy na Florydzie ;) Niektóre z planów uległy jednak zmianie, skróciliśmy urlop i odwiedzimy kilka innych miejsc niż na początku zakładaliśmy, ale i tak nie mogę się już doczekać i odliczam dni do naszego wyjazdu! Jedziemy oczywiście samochodem, bo jak dla nas jest to najciekawszy sposób podróżowania. Mam plan, żeby podczas wyjazdu pisać codziennie lub przynajmniej co drugi dzień i pokazywać te wszystkie piękne miejsca, które będziemy odwiedzać i zwiedzać, ale zobaczymy jak wyjdzie....

Oczywiście, nie piszę o tym wszystkim już teraz tak całkiem bez przyczyny! Otóż, podjęliśmy decyzję, że w końcu spróbujemy couchsurfingu. Dla tych, którzy nie słyszeli o tym wcześniej, spieszę z krótkim wyjaśnieniem. Couchsurfing to międzynarodowa sieć, dzięki której można za darmo nocować u innych użytkowników na całym świecie. Oczywiście, można równieć podróżników gościć na swojej kanapie. Kilkoro z naszych znajomych podróżowało właśnie w ten sposób i wszyscy bardzo zachwalają, no bo i taniej niż w hotelach, i ciekawiej, i jakaś przygoda jest- więc czemu i my nie mielibyśmy spróbować?:) Tak sie jednak składa, że nie wszędzie udało nam się znaleźć jak do tej pory nocleg. Wprawdzie do wyjazdu jest jeszcze trochę czasu, ale gdyby zupełnie przypadkiem, ktoś z Was lub Waszych znajomych, mieszkał na Key West, w Miami albo St. Augustine na Florydzie i zechciał nas przygarnąć na 2 noce, to bardzo proszę o kontakt! :) Jak wspomniałam, mamy jeszcze trochę czasu i liczę, że uda nam się znaleźć noclegi wszędzi gdzie szukamy i dopiąć wszystko na ostatni guzik.

A tymczasem- kilka fotograficznych zwiastunów tego, co nas czeka (o ile nasze plany nie ulegną zmianie ;P):

Caladesi Beach, wyspa położona w parku stanowym

Key West, południowy zakątek USA

Miami Beach, a zaraz obok South Beach- kolejna przepiękna plaża!

Park Everglades i oczywiście rejs wśród aligatorów

Fort San Marco w St. Augustine; samo miasto to najstarsza europejska osada w USA

1. Bardzo fajne macie plany wakacyjne, zazdraszczam :)
    Trzymam kciuki żeby wszystko się udało zorganizować, tak jak tego chcecie :)

2. Chyba każdy kto przybędzie do USA ma chęć tam pojechać ;) Miejsce po prostu idealne do odpoczynku i relaksu.
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

3. Couchsurfing nie próbowałam, ale korzystałam ze strony airbnb.com, gdzie można znaleźć nocleg u osoby prywatnej.
    Przyznaję- zazdroszczę! Chętnie znalazłabym się, gdzieś gdzie słońce dociera, bo w Anglii nie ma na co liczyć! ;)

1. Na airbnb też trafiliśmy, to nasze wyjście awaryjne, jeśli couchsurfing gdzieś nie wypali :)

4. Niestety nie mieszkam z żadnym z wymienionych miejsc :(

1. Gdubyśmy znali się 2 lata temu, kiedy poprzednio zawitaliśmy na Florydę, na pewno byśmy się do Ciebie uśmiechnęli :) dużo czasu spędziliśmy w okolicach Orlando i w NASA też byliśmy ;)

5. Cóż ja mogę rzec - WOW! Czekam na relacje!