9/16/2012

Vintage Base Ball w Cantigny Park

    W sobotę zabraliśmy naszych przyjaciół z Polski na spacer do jednego z naszych ulubionych miejsc-  Cantigny Park. Uważam, że jeżeli ktoś przyjeżdża do Chicago na trochę dłużej niż jest to potrzebne do zwiedzenia Downtown, to jest to jedno z obowiązkowych miejsc do odwiedzenia. O samym parku pisałam już na początku lipca, więc nie będę powielać tematu. Chciałabym tylko podzielić się z Wami kilkoma zdjęciami z wydarzenia, na które trafiliśmy przypadkowo podczas ostatniej wizyty- Vintage Base Ball Match. Baseball jest bardzo popularną grą w USA, co nie znaczy, że zgłębiłam już jej zasady :P Na razie wystarczy mi wiedza podstawowa, tzn. że trzeba odbić piłkę i obiegać bazy, podczas gdy gracze drużyny przeciwnej mają piłkę jak najszybciej złapać i odrzucić :) Muszę jednak przyznać, że nawet jeśli nie zna się szczegółowo zasad tego sportu, to miło było oglądać grę panów w średnim wieku ubranych w starodawne stroje sportowe (mecz rozgrywany był według zasad z połowy XIX wieku). Muszę też przyznać, że letnia pogoda zachęcała do leniwego leżenia na trawie i oglądania rozgrywek.

Medill Farm Red Oaks vs. Lemont Quarrymen












A na koniec motyl o wielkości bliskiej ludzkiej dłoni :)


8 komentarzy:

  1. Paulinko ja nie w temacie posta ale muszę :) dziękuję za przepis na sałatke :) serwowałam Twoja brokułowo bekonową sałatkę u siebie na imprezie urodzinowej i znikneła w oka mgnieniu :) dziękuję choć ja ją troszkę zmieniłam na swoją modłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że sałatka się sprawdziła! A pochwalisz się, jak zmodyfikowałaś sałatkę? Jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
    2. Dałam tylko 2 łyzki majonezu i 0,5 litra jogurtu naturalnego, dodatałam natkę pietruszki, kolendre i koperek :)

      Usuń
    3. Brzmi ciekawie! Sama nie jestem zbyt odważna w eksperymentowaniu w kuchni, ale lubię sprawdzać cudze pomysły :)

      Usuń
    4. A ja zawsze eksperymentuje i dodaje coś od siebie :)

      Usuń
  2. Zawsze chciałam się nauczyć zasad baseball'u. Ciekawe, że tyle różnych sportów z innych krajów się przyjęło, mocno spopularyzowało i przyjęło jako swoje, a jakoś baseball'u w Polsce nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A lacrosse? To jest dopiero dziwna gra;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj masz dalej gra w tego dawnego palanta. Teraz gry sie zbieraja w Lemont przy Mount Assisi Academy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pamiętnik Emigrantki , Blogger