11/27/2011

Krótki post bez konkretnego tytułu, czyli kilka nowinek

   Black Friday minął zupełnie normalnie. Wprawdzie wybrałam się do kilku sklepów zobaczyć, co ciekawego oferują i faktycznie promocje były całkiem kuszące (np. 50% off na wszystko w niektórych sklepach odzieżowych), ale jakoś nie był to chyba mój dzień na zakupy. Oczywiście nie oznacza to, że wyszłam z całkiem pustymi rękoma! Udało mi się upolować bardzo ładne bombki choinkowe za 25% ich pierwotnej wartości. Tak więc teraz pozostaje już tylko kupić choinkę i mogę wpisać się w amerykańską tradycję robienia dekoracji dużo przed czasem. Co do dekoracji- pisałam w ostatnim poście o tym, że jak tylko skończy się jedna okazja, Amerykanie dekorują już domy na kolejną okazję. I cóż, muszę potwierdzić swoje słowa! W czwartek było Święto Dziękczynienia a już w piątek wieczorem pojawił się przed domami istny wysyp dekoracji bożonarodzeniowych! I muszę przyznać, ze chyba jednak bardzo mi się to podoba :)
   Zresztą- nie tylko przed domami pojawiły się dekoracje, ale także w centrach handlowych, choć to akurat już raczej nikogo nie zdziwi, ponieważ podobną sytuację mamy w Polsce. A oto dekoracje z jednego z centrów handlowych, które akurat odwiedziłam podczas piątkowych zakupów:



    Wracając do tematu Black Friday- dowiedziałam się wczoraj, że nie jest to jedyna okazja w tym miesiącu do zakupów po okazyjnych cenach. Mianowicie, w najbliższy poniedziałek będzie tutaj Cyber Monday- dzień, w którym duże zniżki oferują sklepy internetowe oraz zwykłe sklepy, prowadzące także sprzedaż internetową. Myślę, że ta okazja może szczególnie zainteresować moich Czytelników z Polski, gdyż tym razem i oni mogą włączyć się do zabawy :). Tak więc jutro zakupów ciąg dalszy!

1 komentarz:

  1. oj, tylko ciekawe czy Danielowi te obniżki są aż tak na rękę , jak Tobie :) hihihihi ;)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pamiętnik Emigrantki , Blogger